Ajan-Muisto

  • Etusivu
  • Uudet tuotteet
  • Posliini ja keramiikka
  • Lasi
  • Muuta
  • Tietoja meistä
  • Etusivu
    • Uudet tuotteet
      • Posliini ja keramiikka
        • Lasi
          • Muuta
            • Tietoja meistä

              Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

              Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana taise ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään

              14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

              Asiakaspalvelu

              Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, jokosähköpostitse tai puhelimitse arkisin klo 10-16. info@ajan-muisto.fi Satu Helppi 050 566 5350

              Peruutusoikeus ja palautusehdot

              Huomioithan että verkkokauppamme myy käytettyjä second hand tuotteita ja niissä todennäköisestinäkyy enemmän tai vähemmän elämän jälkeä. Jos haluat lisätietoa tuotteesta ota yhteyttä sähköpostilla verkkokauppaamme. Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

              Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme sekä palautettavan tavaran mukanatoimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

              Asiakas palauttaa tuotteen omalla vastuullaan. Palautettavan tuotteen on oltava siinä kunnossa kun sen on ostaja vastaanottanut. Jos paketti on vioittunut postissa tee heti reklaamaatio postiin.

              Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 7 päivän kuluttua peruuttamis- ilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

              Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

              Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosirahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

              Palautusosoitteemme:

              Ajan-Muisto Oy, Sajatie 445, 12630 SAJANIEMI

              Vastuunrajoitus

              Ajan – Muisto Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistäänedellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

              Erimielisyydet

              Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

              Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

              Pidätämme oikeuden toimitusehtojen, tuotteiden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

              • Yhteystiedot
              • Tietosuojakäytäntö
              • Evästekäytäntö
              • Toimitus
              • Käyttöehdot
              • Peruutusoikeus
              • Visa
              • Klarna
              • MasterCard